Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/374741

Collaborative and innovative climates in pre-service teacher programs: The role of social capital
Cívis Zaragoza, Mireia; Díaz-Gibson, Jordi; López, Susana; Moolenaar, Nienke
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2019-09
Capital social
Mestres -- Formació
Pràctiques d'ensenyament
Ensenyament -- Innovacions
© Elsevier
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
24 p.
Article
Article - Accepted version
https://doi.org/10.1016/j.ijer.2019.08.019
Elsevier
International Journal of Educational Research, 2019, Vol. 98
         

Full text files in this document

Files Size Format
CivisDiazGibson.pdf 430.9 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Díaz-Gibson, Jordi; Longás Mayayo, Jordi; Prats Fernández, Miquel Angel; Ojando, Elena Sofia; Riera Romaní, Jordi
Díaz-Gibson, Jordi; Civís, Mireia; Longás Mayayo, Jordi; López Murat, Ana Mª
 

Coordination

 

Supporters