Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/374832

Social Media Influence on Consumer Behavior: The Case of Mobile Telephony Manufacturers
Rom Rodríguez, Josep A.; Mir Bernal, Pedro; Polo López, Marc; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2020
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Publicitat
Màrqueting
Mitjans de comunicació de massa
Xarxes socials
Consumidor
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
23 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
https://doi.org/10.3390/su12041506
MDPI
Sustainability, vol. 12, núm. 4, 2020
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Social media in ... ehavior_sustainability.pdf 754.7 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Marqués Pascual, Joaquín; Mir Bernal, Pedro
Santana, Eva; Rom Rodríguez, Josep A.; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Mir Bernal, Pedro
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Mir Bernal, Pedro; Rom Rodríguez, Josep A.
Rom Rodríguez, Josep A.; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Gutiérrez-Aragón, Óscar; Rom Rodríguez, Josep A.