Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/375948

My Time: Incidencia de la televisión a la carta en la evolución del prime time en España
My Time: Incidence of on demand television in the evolution of ‘prime time’ in Spain
Polo López, Marc; Miotto, Giorgia; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2018
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Televisió a la carta
Mitjans de comunicació de massa--Públic
Televisió
Públic
Planificació de mitjans
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
20 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
http://dx.doi.org/10.4185/RLCS-2018-1253
Dr. José Manuel de Pablos Coello
Revista latina de comunicación social, núm. 73, 2018
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
My time_incidencia de la televisión a la carta.pdf 321.8 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Polo López, Marc; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Miotto, Giorgia; Berbel, Gaspar
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Vilajoana Alejandre, Sandra; Miotto, Giorgia
Rom Rodríguez, Josep A.; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Gutiérrez-Aragón, Óscar; Rom Rodríguez, Josep A.