Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/375994

1 Hotel, 362 hotel rooms, 300 employees, 99% Chinese nationality, 1 goal, 100% guest satisfaction. Guest satisfaction at Radisson Blu Hotel Beijing: a study of cross-cultural service encounters
Appelman, Linda Janna Maria
Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi
2012-02
64 - Economia domèstica
Satisfacció dels clients
Guest satisfaction
Hotels -- Anàlisi transcultural
Hotels -- Cross-cultural studies
Hotels -- Personal -- Actituds
Hotel -- Employees -- Attitudes
© Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi-URL. Tots els drets reservats
15 p.
Article
Article - Published version
Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi
Papers TSI, 2012, 2, 41-55
         

Full text files in this document

Files Size Format
Appelman_PTSI_1Hot.pdf 178.1 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters