Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/376224

El sexismo y los estereotipos en la publicidad y en el cine. Análisis comparativo
Sexism and Stereotyping in Advertising and Cinema. Comparative Analysis
Santana, Eva; Rom Rodríguez, Josep A.; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Mir Bernal, Pedro
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2015
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Estereotips (Psicologia social)
Publicitat
Cinematografia
Sexisme
Pel·lícules cinematogràfiques (Material fotogràfic)
© L'autor/a
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
14 p.
Article
Article - Published version
Universidad del Zulia. Facultad Experimental de Ciencias
Opción, vol. 31, núm. especial, 2015
         

Full text files in this document

Files Size Format
20139-25136-1-PB.pdf 501.4 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Rom Rodríguez, Josep A.; Mata Monforte, Judit; Santana, Eva; Masip, Pere
Rom Rodríguez, Josep A.; Mir Bernal, Pedro; Polo López, Marc; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Mir Bernal, Pedro; Rom Rodríguez, Josep A.
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Marqués Pascual, Joaquín; Mir Bernal, Pedro
 

Coordination

 

Supporters