Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/376327

Acompañamiento a profesores de Infantil para integrar la robótica en el aula: experiencia realizada en cuatro escuelas en Cataluña
Training elementary teachers to integrate robotics in the classroom: experience carried out in four schools in Catalonia
Jurado Cojo, Elena; Fonseca Escudero, David; Canaleta Llampallas, Xavier
Universitat Ramon Llull. La Salle
2019-10-09
Robots -- Educació infantil
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© CINAIC 2019
6 p.
Article
Article - Published version
http://doi.org/10.26754/CINAIC.2019.0081
V Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Cooperación. CINAIC 2019
         

Full text files in this document

Files Size Format Description
CINAIC2019.4.pdf 1.072 MB PDF CINAIC2019

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters