Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/376572

Disseny, implantació i avaluació de l'impacte d'una estratègia de promoció a través de Youtube per a l'empresa we are fitness
Cejas Borràs, Pol
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
TFG del Grau de Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport tutoritzat per Josep Sánchez Malagón
2016
Ciències de l'esport -- TFG
Entrenament (Esports) -- TFG
Esports -- Màrqueting -- TFG
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
95 p.
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
Pol Cejas Borràs.pdf 3.159 MB PDF

Mostra el registre complet del document