Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/1086

Intervenció psicopedagògica a Primària per millorar l'aprenentatge del càlcul mental a Cicle Mitjà
Mesa i Martí, Roser
Universitat Oberta de Catalunya; Arbós Bertrán, Albert
Es tracta d'un programa d'assessorament i intervenció psicopedagògica en una escola per a treballar el càlcul mental a primària, concretament al cicle mitjà, però també extensible a altres cicles, a partir de l'adaptació de diferents jocs de taula mitjançant la creació de tallers de matemàtiques i amb una pràctica basada en el constructivisme.
Se trata de un programa de asesoramiento e intervención psicopedagógica en una escuela para trabajar el cálculo mental en la primaria, concretamente en el ciclo medio, pero también extensible a otros ciclos, a partir de la adaptación de diferentes juegos de mesa a través de la creación de talleres de matemáticas y con una práctica basada en el constructivismo.
This is a psycho-pedagogical assessment and intervention program for a specific school to help improve mental calculation in primary school, specifically in the intermediate cycle, although it can be made extensible to other cycles, from the adaptation of different board games, through setting up mathematics workshops, and with a practice based on constructivism.
-Learning
-Calculus
-Children's Education
-Games
-Psychopedagogy
-Aprenentatge
-Càlcul
-Educació infantil
-Jocs
-Psicopedagogia
-Aprendizaje
-Cálculo
-Educación infantil
-Juegos
-Psicopedagogía
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem