Anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO

dc.contributor
Universitat de Lleida
dc.contributor
Facultat de Lletres
dc.contributor
Bergés Saura, Laura
dc.contributor.author
Artigot Altisent, Ares
dc.date.accessioned
2024-12-05T23:08:24Z
dc.date.available
2024-12-05T23:08:24Z
dc.date.issued
2013-11-28T14:31:33Z
dc.date.issued
2013-11-28T14:31:33Z
dc.date.issued
2013-06-14
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10459.1/46878
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10459.1/46878
dc.description.abstract
Aquest treball es basa en l’anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO. L’objectiu és comprovar la concordança entre la identitat i la imatge de l’empresa, partint de la hipòtesi que, com més eficaç és la identitat i la seva transmissió, menys se’n diferencia la imatge. També hem tingut en compte el context d’aquests productes, des de les empreses productores i els punts de venda, passant per la seves poques opcions de promocionar-se a través dels mitjans convencionals; fins a la concepció que la societat en té i l’estreta relació la concepció del sexe. També hem aprofundit en els conceptes d’imatge i identitat corporatives per poder establir un esquema dels ítems necessaris per realitzar aquesta anàlisi, mitjançant bibliografia d’autors com Justo Villafañe o Cees van Riel.
dc.language
cat
dc.rights
cc-by-nc-nd
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
dc.subject
Identitat corporativa
dc.subject
Identitat mercantil
dc.subject
Comunicació
dc.subject
Productes eròtics
dc.subject
Imatge corporativa
dc.title
Anàlisi de la identitat i la imatge corporatives de l’empresa de productes eròtics LELO
dc.type
bachelorThesis


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)