Estudi sobre la qualitat percebuda dels usuaris de serveis socials bàsics de la ciutat de Lleida: Centre de Democràcia i Cappont

dc.contributor
Universitat de Lleida. Facultat de Ciències de l'Educació
dc.contributor
Pelegrí Viaña, Xavier
dc.contributor.author
Bergé Comella, Jordi
dc.date.accessioned
2024-12-05T23:04:10Z
dc.date.available
2024-12-05T23:04:10Z
dc.date.issued
2014-07-18T07:33:46Z
dc.date.issued
2014-07-18T07:33:46Z
dc.date.issued
2014-06
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10459.1/47405
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10459.1/47405
dc.description.abstract
Aquesta activitat es centra en l’estudi de la qualitat percebuda per part dels usuaris de serveis socials bàsics de la ciutat de Lleida. L’anàlisi s’ha basat en dos centres en concret, Democràcia i Cappont. Per a l’elaboració d’aquesta investigació, s’han combinat tècniques quantitatives i qualitatives. Per una banda, s’ha utilitzat l’escala SERVQUAL per conèixer la percepeció que tenen les persones usuàries dels serveis esmentats i per l’altra, s’han realitzat entrevistes a estudiants del grau de Treball Social que han fet les pràctiques als centres estudiats. Els resultats, ens han servit per poder observar els elements més ben valorats i els aspectes sobre els quals cal incidir per millorar l’atenció. Finament, hem exposat quines creiem que són les modificacions que caldria introduir i quins són els aprenentatges personals d’aquesta investigació.
dc.description.abstract
This activity focuses on the study of the quality perceived by the users of basic social services in the city of Lleida. The analysis focused on two centers in particular, Democràcia and Cappont. For the preparation of this research have combined quantitative and qualitative techniques. On the one hand, it has used the scale SERVQUAL to know the perception that have the people users of the social services and for the other, we has used interviews to students of degree of Social Work that have done the practical in the centres studied. The results have helped us to observe the most valued aspects. We also know that we must improve to provide better service. Finely, we explained what we believe are the changes that should be introduced and the personal learnings from this research.
dc.language
cat
dc.rights
cc-by-nc-nd
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject
Qualitat
dc.subject
Qualitat percebuda
dc.subject
Serveis socials
dc.subject
Gestió de la qualitat total
dc.subject
Treball social
dc.subject
Serveis socials
dc.subject
Treball social
dc.subject
Qualitat
dc.title
Estudi sobre la qualitat percebuda dels usuaris de serveis socials bàsics de la ciutat de Lleida: Centre de Democràcia i Cappont
dc.type
bachelorThesis


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)