Aquest article recull les evidències obtingudes i l’anàlisi posterior en l’aplicació del mètode de programació neurolingüística (PNL) per a l’ensenyament de l’ortografia espanyola mitjançant la memòria visual. L’activitat va ser duta a terme en dues aules de tercer d’educació primària. S’hi presenta la metodologia utilitzada i els resultats obtinguts, per acabar amb una proposta de millora del mètode PNL.
Catalan
Ortografia espanyola; Programació neurolingüística; Memòria visual; Castellà -- Ortografia; Programació neurolingüística; Percepció visual
Graó
Reproducció del document publicat a http://guix.grao.com/revistes/guix/411-realitat-vida-i-mesura/una-proposta-per-millorar-l-ortografia-espanyola-a-traves-de-la-programacio-neurolinguistica-pnl
Guix: elements d'acció educativa, 2015, núm. 411, p. 41-45
(c) Graó, 2015
Documents de recerca [17848]