Les 10 ciutats més visitades mundialment i el seu fenomen 2.0

dc.contributor
Martín Fuentes, Eva
dc.contributor
Universitat de Lleida. Facultat de Dret i Economia
dc.contributor.author
Esteve Blasco, Aida
dc.date.accessioned
2024-12-05T23:08:09Z
dc.date.available
2024-12-05T23:08:09Z
dc.date.issued
2015-12-07T11:24:50Z
dc.date.issued
2015-12-07T11:24:50Z
dc.date.issued
2015-06
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10459.1/49245
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10459.1/49245
dc.description.abstract
La primera part correspon a tota aquella informació referent al contingut teòric del treball, primerament trobem una breu descripció de la importància del turisme que ens ajudarà a situar i a enllaçar la següent part relacionada amb Internet i totes les seves eines que hi deriven. En la segona part del treball he realitzat una recerca d'informació de dades corresponents als destins que volem estudiar, com ara, cercar la pàgina web oficial del destí i les visites anuals que reben, cercar les seves xarxes socials i el ressò que tenen al públic, mirant els seguidors dels quals disposen, i en el cas de les plataformes d'imatge i vídeo, hem cercat el nombre de publicacions que han estat pujades pels respectius usuaris i la retro-alimentació que existeix. Posteriorment, hem realitzat un estudi d'aquestes dades, on hem realitzat correlacions de Pearson entre les variables, per poder observar si existeix o no alguna dependència entre ambdues i analitzar-ne els resultats obtinguts. Per finalitzar aquest treball, hem realitzat les conclusions on després de observar i analitzar els resultats corresponents a les correlacions de Pearson esmentades anteriorment, no podem afirmar que hi ha una influència entre el món tecnològic i el turisme.
dc.language
cat
dc.rights
cc-by-nc-nd
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject
Turisme
dc.subject
Xarxes socials
dc.subject
Promoció turística
dc.subject
Ciutats
dc.subject
Turisme
dc.subject
Ciutats -- Turisme
dc.subject
Promoció turística
dc.subject
Xarxes socials
dc.title
Les 10 ciutats més visitades mundialment i el seu fenomen 2.0
dc.type
bachelorThesis


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)