Afavorir el pensament crític impulsant la interrelació de les inquietuds i vivències amb la reflexió teòrica. Una experiència de treball col·laboratiu i dialògic en teoria sociològica entre professorat i alumnat

Author

Sanvicén, Paquita

Molina-Luque, Fidel

Mayoral Arqué, Dolors

Garcia, Marc

Agustí, Anna

Catalán, Esther

Izquierdo, Alex

Publication date

2014

Abstract

Saber utilitzar eines d’anàlisi i tenir unes bases de criteri per interpretar la complexitat social és imprescindible per a l’alumnat universitari que es forma per a professions que incideixen directament en/i amb la problemàtica de les persones. El repte és conscienciar l’alumnat de la utilitat de l’anàlisi sociològica. Aquesta comunicació presenta una experiència innovadora d’aprenentatge que posa en valor les seues vivències, capital social, cultural i objectius vitals.


All the university pupil need sociological thoughts. It’s specially necessary for the students that will be professionals of the social work, education work, etc. For the professors, the challenge is to bring over their experience and theory learning. This comunication explain a innovate experience, that is doing for students and professors in the same time, and puts un value their experiences, social capital, cultural and vital pourpose.

Document Type

article
publishedVersion

Language

Catalan

Subjects and keywords

Aprenentatge col·laboratiu; Generació de coneixement; Transferència de coneixement; Imaginació sociològica; Aprenentatge cooperatiu; Coneixement -- Transmissió

Publisher

CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

Related items

Reproducció del document publicat a http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/739

Revista del CIDUI, 2014, núm. 2, p. 1-10

Rights

cc-by, (c) Sanvicén et al., 2014

http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)