Saber utilitzar eines d’anàlisi i tenir unes bases de criteri per interpretar la complexitat social és imprescindible per a l’alumnat universitari que es forma per a professions que incideixen directament en/i amb la problemàtica de les persones. El repte és conscienciar l’alumnat de la utilitat de l’anàlisi sociològica. Aquesta comunicació presenta una experiència innovadora d’aprenentatge que posa en valor les seues vivències, capital social, cultural i objectius vitals.
All the university pupil need sociological thoughts. It’s specially necessary for the students that will be professionals of the social work, education work, etc. For the professors, the challenge is to bring over their experience and theory learning. This comunication explain a innovate experience, that is doing for students and professors in the same time, and puts un value their experiences, social capital, cultural and vital pourpose.
Catalan
Aprenentatge col·laboratiu; Generació de coneixement; Transferència de coneixement; Imaginació sociològica; Aprenentatge cooperatiu; Coneixement -- Transmissió
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Reproducció del document publicat a http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/739
Revista del CIDUI, 2014, núm. 2, p. 1-10
cc-by, (c) Sanvicén et al., 2014
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Documents de recerca [17848]