Erasmus students using English as a lingua franca: does study abroad in a non-English-speaking country improve L2 English?

Author

Llanes, Àngels

Mancho Barés, Guzmán

Arnó Macià, Elisabet

Publication date

2017-04-04T15:21:04Z

2018-01-26T23:33:02Z

2016



Abstract

The research on which this article is based was supported by: (1) research grant FFI2012- 35834, Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO), Interculturalidad, ciudadanía europea e ingleś como lingua franca: entre las políticas y las prácticas en los programas de movilidad internacional universitaria, January 2013-June 2016, and (2) the Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generaliat de Catalunya (2014SGR 1061)

Document Type

article
acceptedVersion

Language

English

Subjects and keywords

Aprenentatge; Anglès; Estudiar a l'estranger

Publisher

Taylor & Francis

Related items

info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//FFI2012-35834/ES/INTERCULTURALIDAD, CIUDADANIA EUROPEA E INGLES COMO LINGUA FRANCA: ENTRE LAS POLITICAS Y LAS PRACTICAS EN LOS PROGRAMAS DE MOVILIDAD INTERNACIONAL UNIVERSITARIA/

Reproducció del document publicat a https://doi.org/10.1080/09571736.2016.1198099

The language learning journal, 2016, vol. 44, núm. 3

Rights

(c) Taylor & Francis, 2016

This item appears in the following Collection(s)