dc.contributor.author |
Cardet, Núria |
dc.contributor.author |
Ibáñez, Manuel |
dc.date |
2017-04-06T08:28:16Z |
dc.date |
2017-04-06T08:28:16Z |
dc.date |
2013 |
dc.identifier |
1699-6712 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/59480 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/59480 |
dc.description |
Els cucs de terra són una de les peces clau de la descomposició de la matèria orgànica de l’hort de l’escola. Les preguntes dels alumnes i la rellevància del tema ens va motivar a treballar els cucs amb els alumnes de cicle mitjà de primària. Fem una breu descripció de com hem treballat amb aquests invertebrats el model ésser viu i la idea de cicle, destacant-ne el cicle de la matèria i el de les plantes. |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
Universitat Autònoma de Barcelona |
dc.relation |
Reproducció del document publicat a http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/263948 |
dc.relation |
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, 2013, núm. 24, p. 13-19 |
dc.rights |
(c) Unversitat Autonoma de Barcelona, 2013 |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Hort |
dc.subject |
Cucs de terra |
dc.subject |
Descomposició |
dc.subject |
Cicle de les plantes |
dc.subject |
Cicle de la matèria |
dc.title |
Els cucs de terra, uns hortolans a l’aula |
dc.type |
article |
dc.type |
publishedVersion |