Desarrollo de las TIC en el turismo de nieve: análisis de la presencia en línea de las estaciones de esquí de España y Andorra

Autor/a

Daries Ramón, Natalia

Cristóbal Fransi, Eduard

Martín Fuentes, Eva

Mariné Roig, Estela

Fecha de publicación

2017-06-13T10:48:56Z

2017-06-13T10:48:56Z

2017-05-24

2017-06-13T10:48:57Z



Resumen

La present investigació busca conèixer si els llocs Web de les estacions d'esquí d'Espanya i Andorra faciliten una comunicació eficaç amb els seus públics objectiu. Per fer això, es proposa i s'aplica un model per a l'anàlisi de les pàgines Web de les estacions d'esquí, basat en la tècnica d'anàlisi de contingut, considerant les dimensions d'Informació, Comunicació, Comerç Electrònic i Funcions Addicionals. Aquest model es va aplicar a la totalitat de les estacions d'esquí i muntanya de Espanya y Andorra: 31 Alpines, 21 Nòrdiques i una Indoor. Els resultats indiquen que les estacions d'esquí alpí estan millor preparades que les d'esquí nòrdic malgrat que encara tenen molt recorregut per fer a l'hora de facilitar una efectiva comunicació i interacció amb el seu públic objectiu.


Los autores agradecen a la Generalitat de Catalunya la acreditación concedida como Grupo Emergente de Investigación GRTESC (2014 SGR 82). A su vez, agradecen a la Universidad de Lleida la ayuda concedida dentro del marco del Programa de Promoción de la Investigación de la UdL, convocatoria 2014.

Tipo de documento

Artículo
Versión publicada

Lengua

Castellano

Materias y palabras clave

TIC; comercio electrónico; Estación de esquí; web i TICs; Turismo 2.0; Esquí; Turisme; Internet; Ski; Tourism; Internet

Publicado por

Universitat Autònoma de Barcelona

Documentos relacionados

Reproducció del document publicat a: https://doi.org/10.5565/rev/dag.348

Documents d'Anàlisi Geogràfica, 2017, vol. 63, num. 2, p. 399-426

Derechos

cc-by-nc (c) Daries Ramón, Natalia et al., 2017

http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)