La present investigació busca conèixer si els llocs Web de les estacions d'esquí d'Espanya i Andorra faciliten una comunicació eficaç amb els seus públics objectiu. Per fer això, es proposa i s'aplica un model per a l'anàlisi de les pàgines Web de les estacions d'esquí, basat en la tècnica d'anàlisi de contingut, considerant les dimensions d'Informació, Comunicació, Comerç Electrònic i Funcions Addicionals. Aquest model es va aplicar a la totalitat de les estacions d'esquí i muntanya de Espanya y Andorra: 31 Alpines, 21 Nòrdiques i una Indoor. Els resultats indiquen que les estacions d'esquí alpí estan millor preparades que les d'esquí nòrdic malgrat que encara tenen molt recorregut per fer a l'hora de facilitar una efectiva comunicació i interacció amb el seu públic objectiu.
Los autores agradecen a la Generalitat de Catalunya la acreditación concedida como Grupo Emergente de Investigación GRTESC (2014 SGR 82). A su vez, agradecen a la Universidad de Lleida la ayuda concedida dentro del marco del Programa de Promoción de la Investigación de la UdL, convocatoria 2014.
Castellano
TIC; comercio electrónico; Estación de esquí; web i TICs; Turismo 2.0; Esquí; Turisme; Internet; Ski; Tourism; Internet
Universitat Autònoma de Barcelona
Reproducció del document publicat a: https://doi.org/10.5565/rev/dag.348
Documents d'Anàlisi Geogràfica, 2017, vol. 63, num. 2, p. 399-426
cc-by-nc (c) Daries Ramón, Natalia et al., 2017
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es
Documents de recerca [17848]