Les plataformes virtuals com a eina d'aprenentatge critic en l'educacio superior

Author

Molet Chicot, Carme

Quiroz Llobet, Dànae

Publication date

2017-12-18T16:20:31Z

2017-12-18T16:20:31Z

2016



Abstract

Aquest text reflexiona al voltant de les possibilitats d'una plataforma virtual de cara a introduir canvis substantius en l'educació. A partir de l'experiència del projecte espaiperformatiu, desenvoluparem tot un ventall d'aspectes d'innovació metodològica referits al pensament crític, la cultura visual i la interacció de diferents agents educatius i socials. En aquest sentit ens referirem més a les tecnologies com a eina d'aprenentatge que a un aprenentatge tecnològic.


This text considers the possibilities of a virtual platform with respect to introducing substantial changes in education. Using the experience of the “Espaiperformatiu” project, we will be developing a wide range of innovative methodological aspects related to critical though, visual culture and the interaction of different social and educational agents. In this context we will be focusing more on technology as learning tool than as a means to technology-based education.

Document Type

article
publishedVersion

Language

Catalan

Subjects and keywords

Educació; Tecnologies; Pensament crític; Cultura visual; Interactivitat; Education; Technology; Critical thought; Visual culture; Interactivity

Publisher

CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Educació

Related items

Reproducció del document publicat a: http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/953

Revista del CIDUI, 2016, núm. 3

Rights

cc-by (c) Molet et al., 2012

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

This item appears in the following Collection(s)