La innovació com a motor del canvi: Aprenentatge de l’ortografia a mitjançant la memòria visual i la PNL

Author

Ramos Pla, Anabel

Selfa Sastre, Moisés

Publication date

2018-04-23T12:06:22Z

2018-04-23T12:06:22Z

2017



Abstract

El present article pretén obrir nous horitzons en l’ensenyament de l’ortografi a des d’un paradigma docent innovador: el mètode de la memòria visual i la programació neurolingüística (PNL). A partir d’una experiència d’aprenentatge servei, es va posar en pràctica aquest mètode amb alumnes de primer d’educació secundària (ESO) i de batxillerat. Analitzarem aquesta tasca innovadora i valorarem els resultats positius de la implementació realitzada.

Document Type

article
publishedVersion

Language

Catalan

Subjects and keywords

Ortografia; Memòria visual; Metodologia; Innovació

Publisher

Graó

Related items

Articles de didàctica de la llengua i de la literatura, 2017, núm. 75, p. 56-61

Rights

(c) Graó, 2017

This item appears in the following Collection(s)