Author

Paül i Agustí, Daniel

Tarrés, Iban

Viola, Josep Maria

Publication date

2019-05-06T12:10:05Z

2019-05-06T12:10:05Z

2013-12-01

2019-05-06T12:10:07Z



Abstract

Més enllà d'informar de l'actualitat diària, un bon nombre de notícies acostumen a tenir un vessant territorial que no es pot ignorar. L'aparició de les ciutats en els mitjans de comunicació pot contribuir a situar en el mapa una ciutat. Un fet que pot impulsar, si es donen altres condicions, el desenvolupament turístic, econòmic o cultural d'aquella ciutat o territori

Document Type

Article
publishedVersion

Language

Catalan

Publisher

Universitat de Lleida. Càtedra Repsol de Competitivitat i Desenvolupament Regional

Related items

Reproducció del document publicat a: http://www.cdr.udl.cat/estudis-i-publicacions/apunts-de-prospectiva-territorial

Apunts de Perspectiva Territorial, 2013, núm. 4, p. 1-6

Rights

(c) Universitat de Lleida. Càtedra Repsol de Competitivitat i Desenvolupament Regional, 2013

This item appears in the following Collection(s)