Els autors presenten una experiència d’innovació docent amb el disseny d’una aplicació informàtica que permet millorar el procés d’ensenyament/aprenentatge. Es tracta d’una eina en la qual l’alumnat pot anar construint una història clínica virtual que el tutor pot corregir i fer-ne un seguiment online. L’aplicació ha estat el resultat del treball conjunt entre l’Àrea de Suport a la Innovació Docent i e-Learning, de la Universitat de Lleida (UdL), i l’equip docent del Minirotatori. Aquesta experiència pilot, reforça l’aprenentatge pràctic en l’elaboració d’històries clíniques dels estudis de Medicina i és el pas previ per a l’adaptació de les pràctiques clíniques al grau de Medicina.
The authors present an innovative educational experience with the design of an application that allows students to take a medical history virtual and tutor can correct it online. The computer application is the result of collaboration between the Unit to support the virtual teaching of our University and the faculty of Minirotation, a pilot project that serves to reinforce the learning of medical histories in Medicine as a first step in the adaptation of clinical practice in the next medical program.
Catalán
Història clínica virtual; Tutorització online; Pràctiques clíniques; Aprenentatge virtual d’històries clíniques; Eina docent virtual; Medical history virtual; Tutoring on line; Clinical practices; Medical history; Virtual teaching tool
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Reproducció del document publicat a https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/385/379
Revista del CIDUI, 2012, núm. 1
cc-by (c) Mª Carmen Mias et al., 2012
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Documents de recerca [17848]