Author

Boixadera Miró, Eudald

Other authors

González Xufré, Sílvia

Vives Colom, David

Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior

Publication date

2020-12-15T12:11:42Z

2020-12-15T12:11:42Z

2020-07



Abstract

Realitzo aquest treball sobretot per desenvolupar una inquietud, aquesta recau en el fet de ser emprenedor, de lluitar pels meus desitjos i sobretot per ser feliç i lliure econòmicament. No hi ha millor experiència que llençar-se a la piscina i provar-ho tot, nous models de negocis, nous productes, nous serveis, en definitiva, innovar, aportar un valor afegit a la societat, sentir-se autorealitzat. Amb aquest treball pretenc tenir una primera presa de contacte amb el món empresarial, emprenedor i el de les empreses. Persegueixo trobar un model de negoci i un nínxol de mercat que s’adapti a la perfecció al meu “target market” i oferir uns productes, els quals siguin percebuts amb un gran valor afegit intrínsec de ben estar. Per tal d’assolir els objectius he utilitzat la metodologia a la que estem acostumats els alumnes universitaris, que consisteix en aplicar la teoria a la pràctica. Aquest treball intentarà donar respostes a preguntes com: Què necessito per obrir una botiga digital? Quins coneixements he d’adquirir? Quin capital necessito per començar el projecte? Necessito un capital inicial elevat? Totes aquestes preguntes s’aniran responent durant el desenvolupament del treball.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

Subjects and keywords

Pàgina web; Negoci online; Domòtica; Pla d'empresa; Domòtica; Comerç electrònic; Internet; Empreses--Planificació

Rights

cc-by-nc-nd

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

This item appears in the following Collection(s)