En el present treball volem donar a conèixer els resultats del projecte 2009MQD 00206 finançat per l’AGAUR. Aquest estudi, analitza empíricament com les metodologies docents i els hàbits d’estudi dels alumnes de primer curs, de les titulacions dels Graus (Dret i ADE) de la FDE de la UdL, influeixen en el rendiment acadèmic, i si són diferents respecte dels que tenien abans en les titulacions LRU (Dret i CC. Empresarials). El treball que es presenta demostra que la implantació dels nous plans d’estudi ha suposat un canvi dels hàbits i una millora del rendiment acadèmic en els alumnes de primer curs.
In this paper we want to present the results of the 2009MQD 00206 project funded by AGAUR. This empirical study examines the teaching methodologies and study habits of university students in their first year, and how that affects their academic performance. This research was conducted in the degrees of Law and Business Administration Faculty at the University of Lleida. Besides, the project checks whether there are significant variations in comparison with the previous degrees (LRU versus EEES). The study shows that the introduction of new curricula has provoked a change of habits and improved academic performance in first year students.
Catalán
Rendiment acadèmic; Metodologies d’ensenyament-aprenentatge; Hàbits d’estudi
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Reproducció del document publicat a https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/172
Revista del CIDUI, 2012, núm. 1, p. 1-24
cc-by (c) Armengol et al., 2012
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Documents de recerca [17848]