El següent Treball de Fi de Grau presenta una campanya publicitària per a l'empresa de te anglesa Twinings. Per a la seva realització, s'ha fet un procés d’investigació, una planificació estratègica i una proposta creativa. La campanya resultant, anomenada ‘’90 years being irreplaceable’’, vetlla per demostrar com el te de la marca porta essent durant moltes generacions, no només un ingredient irreemplaçable a les cuines angleses, sinó també a les seves vides. Un dels components més importants per a poder transmetre aquest missatge, ha estat la creativitat audiovisual, ja que la peça central de la campanya ha estat la producció d’un comercial. L’anunci, amb un estil cinematogràfic, pretén portar a l’espectador a fer un viatge introspectiu cap a Twinings.
El siguiente Trabajo de Fin de Grado presenta una campaña publicitaria para la empresa de té inglesa Twinings. Para su realización, se ha hecho un proceso de investigación, una planificación estratégica y una propuesta creativa. La campaña resultante, llamada ''90 years being irreplaceable'’, vela para demostrar como el té de la marca lleva siendo durante muchas generaciones, no solo un ingrediente irremplazable en las cocinas inglesas, sino también a sus vidas. Uno de los componentes más importantes para poder transmitir este mensaje, ha sido la creatividad audiovisual, ya que la pieza central de la campaña ha sido la producción de un comercial. El anuncio, con un estilo cinematográfico, pretende llevar al espectador a un viaje introspectivo hacia Twinings.
The next Final Degree Project presents an advertising campaign for the English tea company Twinings. For its realization, a research process, strategic planning and a creative proposal have been carried out. The resulting campaign called ‘’90 years being irreplaceable’’ aims to show how the brand’s tea has been for many generations, not only an irreplaceable ingredient in English kitchens, but also in their lives. One of the most important components to be able to convey this message, has been audiovisual creativity, as the centrepiece of the campaign has been the production of a commercial. The cinematic-style ad is intended to take the viewer on an introspective journey to Twinings.
Català
Campanya publicitària; te; Twinings; audiovisual; filmació; Advertising campaign; tea; publicitat; audiovisuals
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Treballs de l'estudiantat [3375]