Intervenciones de identidad territorial en el proceso global de construcción de imagen de marca de los destinos turísticos

dc.contributor
Universitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor
Universitat de Vic. Grup de Recerca en Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori
dc.contributor
Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (2on: 2010: Málaga)
dc.contributor.author
San Eugenio Vela, Jordi de
dc.date
2010
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/1562
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/1562
dc.description
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Imatge de marca
dc.subject
Comunicació
dc.subject
Turisme
dc.title
Intervenciones de identidad territorial en el proceso global de construcción de imagen de marca de los destinos turísticos
dc.type
info:eu-repo/semantics/conferenceObject


Files in this item

FilesSizeFormatView
artconlli_a2010 ... o_jordi_intervenciones.pdf106.9Kbapplication/pdfView/Open

This item appears in the following Collection(s)

Congressos [129]