De la dificultad para integrar las TIC al servicio de una propuesta alternativa para enseñar y aprender: políticas y prácticas. El caso del Jaume I

dc.contributor
Congrés Europeu de Tecnologies de la Informació en l'educació i en la societat: una visió crítica (3er: 2012: Barcelona)
dc.contributor
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author
Domingo Peñafiel, Laura
dc.contributor.author
Bosco, Alejandra
dc.date
2012
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/1646
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/1646
dc.description
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Tecnologia educativa
dc.subject
Estudiants universitaris
dc.subject
Alfabetització digital
dc.title
De la dificultad para integrar las TIC al servicio de una propuesta alternativa para enseñar y aprender: políticas y prácticas. El caso del Jaume I
dc.type
info:eu-repo/semantics/conferenceObject


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer
artconlli_a2012_domingo_laura_dificultad.pdf82.31Kbapplication/pdfVer/Abrir

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Congressos [129]