La función estratégica del Dircom en España en 2010 / The strategic function of the “Dircom” in Spain in 2010

dc.contributor
Universitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author
Matilla, Kathy
dc.contributor.author
Marca Francés, Guillem
dc.date
2011
dc.identifier
Matilla, K., Marca G. (2011).La función estratégica del 'Dircom' en España en 2010.Revista Internacional de Relaciones Públicas, 1(2), 11-23.
dc.identifier
http://dx.doi.org/10.5783/RIRP-2-2011-01-11-23
dc.identifier
2174-3681
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/4478
dc.identifier
https://doi.org/10.5783/RIRP-2-2011-01-11-23
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/4478
dc.description
dc.description
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.publisher
Universidad de Málaga. Instituto de Investigación en Relaciones Públicas
dc.rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Comunicació
dc.subject
Directius
dc.title
La función estratégica del Dircom en España en 2010 / The strategic function of the “Dircom” in Spain in 2010
dc.type
info:eu-repo/semantics/article
dc.type
info:eu-repo/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView
artconlli_a2011 ... em_funcion_estrategica.pdf183.4Kbapplication/pdfView/Open

This item appears in the following Collection(s)

Articles [717]