To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4861
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
---|---|
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques |
dc.contributor.author | Pujol i Vigas, Joana |
dc.date | 2016-09 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/10854/4861 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4861 |
dc.description | Curs 2015-2016 |
dc.description | Director/a: Isabel Sellas i Ayats |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Autonomia de l'alumne |
dc.subject | Educació permanent |
dc.subject | Matemàtica -- Ensenyament |
dc.title | Estratègies metodològiques introduïdes en una formació per a mestres que poden fomentar l’autonomia dels alumnes |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |