Insights into preservice teacher knowledge application: from model-centered instruction to lesson plan design

dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author
Martí i Feixas, Jordi
dc.contributor.author
Jiménez i Bargalló, Isabel
dc.date
2013
dc.identifier
Jiménez, I., Martí J. (2013). Insights into preservice teacher knowledge application: from model-centered instruction to lesson plan design. Enseñanza de las ciencias revista de investigación y experiencias didácticas Institut de Ciències de, (Núm. Extra), 1799-1805.
dc.identifier
0212-4521
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/4960
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/4960
dc.description
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.publisher
Universitat Autònoma de Barcelona
dc.rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Professors -- Formació
dc.title
Insights into preservice teacher knowledge application: from model-centered instruction to lesson plan design
dc.type
info:eu-repo/semantics/article
dc.type
info:eu-repo/publishedVersion


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer
artconlli_a2013_marti_jordi_insights.pdf701.0Kbapplication/pdfVer/Abrir

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Articles [717]