Factors que condicionen l’experiència i els resultats escolars dels infants tutelats residents en CRAE. Revisió de la literatura

dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
dc.contributor.author
Garcia Molsosa, Marta
dc.date
2016
dc.identifier
Garcia Molsosa, M. (2016). Factors que condicionen l’experiència i els resultats escolars dels infants tutelats residents en CRAE. Revisió de la literatura. Pedagogia i Treball Social. Revista de Ciències Socials Aplicades, 5 (2), 52-72
dc.identifier
2013-9063
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/5017
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/5017
dc.description
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.publisher
Universitat de Girona
dc.rights
Tots els drets reservats
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Fracàs escolar
dc.subject
Acolliment familiar
dc.subject
Resiliència (Tret de la personalitat)
dc.subject
Educació inclusiva
dc.title
Factors que condicionen l’experiència i els resultats escolars dels infants tutelats residents en CRAE. Revisió de la literatura
dc.type
info:eu-repo/semantics/article
dc.type
info:eu-repo/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView
artconlli_a2016_garcia_marta_factors.pdf1.516Mbapplication/pdfView/Open

This item appears in the following Collection(s)

Articles [717]