dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Pedagogia
dc.contributor.author
Parareda Pallarès, Alba
dc.contributor.author
Simó, Núria
dc.contributor.author
Domingo Peñafiel, Laura
dc.contributor.author
Soler i Mata, Joan
dc.identifier
Parareda-Pallares, A., Simo-Gil, N., Domingo-Penafiel, L., & Soler-Mata, J. (2016). La complejidad de vivir la ciudadanía en el aula: Análisis en cuatro centros de secundaria. [The complexity of living citizenship in the classroom: Analysis in four secondary schools]. Revista Internacional de Educacion para la Justicia Social, 5(1), 121-138.
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/5031
dc.identifier
https://doi.org/10.15366/riejs2016.5.1
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/5031
dc.format
application/pdf
dc.publisher
Universidad Autónoma de Madrid, Red Iberoamericana de Investigación sobre Cambio y Eficacia Escolar
dc.rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Educació cívica
dc.subject
Educació secundària
dc.subject
Escoles secundàries
dc.title
La Complejidad de vivir la ciudadanía en el aula: análisis en cuatro centros de secundaria = The Complexity of living citizenship in the classroom: analysis in four secondary schools = A Complexidade do viver a cidadania na sala de aula: análise em quatro escolas secundárias
dc.type
info:eu-repo/semantics/article
dc.type
info:eu-repo/publishedVersion