La construcció del coneixement gramatical en aprenents d'educació primària i secundària: algunes aproximacions a l'aprenentatge del verb

dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author
Casas, Mariona
dc.contributor.author
Durán, Carme
dc.contributor.author
Fontich, Xavier
dc.date
2017
dc.identifier
Casas-Deseures, Mariona, Durán, Carme, Fontich Xavier. (2017). La construcció del coneixement gramatical en aprenents d'educació primària i secundària: algunes aproximacions a l'aprenentatge del verb. Caplletra: Revista de Filologia, (63), 111-138.
dc.identifier
0214-8188
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/5282
dc.identifier
https://doi.org/10.7203/caplletra.63.10396
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/5282
dc.description
dc.description
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.publisher
Publicacions de l'Abadia de Montserrat
dc.rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Gramàtica -- Ensenyament
dc.subject
Gramàtica comparada i general -- Verb
dc.title
La construcció del coneixement gramatical en aprenents d'educació primària i secundària: algunes aproximacions a l'aprenentatge del verb
dc.type
info:eu-repo/semantics/article
dc.type
info:eu-repo/publishedVersion


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer
artconlli_a2017_casas_mariona_construccio.pdf319.0Kbapplication/pdfVer/Abrir

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Articles [717]