dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author
Casas, Mariona
dc.contributor.author
Comajoan, Llorenç
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/5283
dc.identifier
https://doi.org/10.7203/caplletra.63.10395
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/5283
dc.format
application/pdf
dc.publisher
Publicacions de l'Abadia de Montserrat
dc.rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Gramàtica -- Ensenyament
dc.title
Introducció al Monogràfic«Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica»
dc.type
info:eu-repo/semantics/article
dc.type
info:eu-repo/publishedVersion