To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5409
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
---|---|
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes |
dc.contributor.author | Martí Pérez, Ruben |
dc.date | 2017-06 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/10854/5409 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5409 |
dc.description | Curs 2016-2017 |
dc.description | El present estudi pretén analitzar el grau de formació, el grau de coneixement i la freqüència d’ús de l’aprenentatge cooperatiu entre el professorat de l’Educació Secundària Obligatòria d’Educació Física de Mollet del Vallès. Els resultats de la investigació confirmen que aquest col·lectiu té una formació i un grau de coneixement molt baix en aprenentatge cooperatiu. També s’afirma que la freqüència d’ús d’aquesta estructura d’aprenentatge a les classes d’Educació Física és molt escassa. Aquests resultats obren la possibilitat que existeixi una imprecisió terminològica a l’hora de definir i/o entendre l’aprenentatge cooperatiu a causa de la poca formació i del poc coneixement que se’n té sobre ell. |
dc.description | Tutor/a: Josep Castillo Adrián |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Estratègies d'aprenentatge |
dc.subject | Educació física |
dc.subject | Professors d'educació secundària |
dc.title | Anàlisi de l'ús, el coneixement i la formació en aprenentatge cooperatiu entre el professorat d'Educació Secundària Obligatòria d'Educació Física de Mollet del Vallès |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |