To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5587
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
---|---|
dc.contributor.author | Rodríguez Recio, Patricia |
dc.date | 2018-05 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/10854/5587 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5587 |
dc.description | Curs 2017-2018 |
dc.description | L’objectiu principal d’aquest treball és estudiar els significats dels diferents tipus de joc simbòlic donats en diferents contextos, en concret a l’àmbit familiar i escolar. Alhora es pretén conèixer el comportament físic i motor, cognitiu, social, emocional i moral d’infants de diferents edats a través del joc simbòlic i aprofundir en el coneixement dels instruments d’observació i anàlisi d’aquest tipus de joc. En aquest estudi s’ha pogut constatar que a través del joc simbòlic els infants adquireixen una seqüenciació temporal en les seves activitats. A través del joc de rols els infants també adquireixen una comprensió de la realitat que els envolta, i a més fomenta l’empatia. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.rights | Tots els drets reservats |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Jocs infantils |
dc.subject | Infants -- Psicologia |
dc.title | Els significats del joc simbòlic |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |