La motivació en l'aprenentatge de llengües a l'escola: relació entre motivació, percepció d'ús d'estratègies de motivació a l'aula i resultats en anglès i castellà. Estudi de cas.

dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.author
González i Garcia, Cinta
dc.date
2018-09-19
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/5702
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/5702
dc.description
dc.description
dc.description
dc.description
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Motivació en l'educació
dc.subject
Llenguatge i llengües -- Ensenyament
dc.title
La motivació en l'aprenentatge de llengües a l'escola: relació entre motivació, percepció d'ús d'estratègies de motivació a l'aula i resultats en anglès i castellà. Estudi de cas.
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)