Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/5792
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
---|---|
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària |
dc.contributor.author | Sánchez Suets, Fàtima |
dc.date | 2019 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/10854/5792 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5792 |
dc.description | Curs 2018-2019 |
dc.description | En aquest article s’intenta recollir l’evolució seguida per tal d’aplicar a primària una metodologia de treball per racons d’aprenentatge a la ZER Baix Berguedà i més concretament a l’Escola d’Olvan. Es mostra l’inici del plantejament metodològic, evolució i canvis del primer curs d’aplicació fins les reflexions, millores i preocupacions sorgides durant aquest procés d’innovació, organització, creació i millora dels espais de racons. Afavorint la creació d’una nova metodologia d’aprenentatge en l’etapa primària de l’escola. Per tal de recollir evidències de les millores que s’han portat a terme en l’organització i l’avaluació des d’una perspectiva competencial s’ha seguit un procés d’investigació de la nova metodologia i aplicació en el centre per tal de crear una línia pedagògica de centre que fomenti el desenvolupament integral de l’alumnat adequant-nos al seu ritme d’aprenentatge. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Professors -- Avaluació |
dc.subject | Ensenyament -- Metodologia |
dc.title | Aplicació i organització dels racons a primària: una nova proposta metodològica a l’aula |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |