To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5935
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
---|---|
dc.contributor.author | Tabernero Argüelles, Iris |
dc.contributor.author | Tió Madrid, Rut |
dc.date | 2019 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/10854/5935 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5935 |
dc.description | Curs 2018-2019 |
dc.description | En el present estudi l’objectiu principal ha sigut observar i analitzar els rols de gènere presents en el joc lliure dels alumnes a l’hora del pati, així com estudiar el rol del professorat en aquest context. Aquesta investigació s’ha realitzat en dos centres educatius de secundària situats a Vic, a fi d’explorar les possibles diferències entre el centre públic i el centre concertat, tenint present la variable socioeconòmica associada. S’ha emprat una metodologia basada en el disseny mixt a partir de la pauta d’observació, en què s’ha observat una mostra d’aproximadament 600 estudiants i 59 professors/es, i el guió de l’entrevista semiestructurada, realitzada a 5 professors/es. Les dades obtingudes s’han triangulat i s’ha conclòs que els rols de gènere són presents en el joc lliure, ja que influeixen en la composició dels grups, l’ocupació de l’espai, el tipus d’activitats, les actituds i els conflictes sorgits a l’hora del pati, independentment del centre. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.rights | Tots els drets reservats |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Rol sexual |
dc.subject | Educació secundària |
dc.subject | Adolescents -- Psicologia |
dc.title | Els rols de gènere presents en el joc lliure dels alumnes de secundària: estudi de dos centres educatius de Vic |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |