Requisitos y condiciones para la publicidad de productos sanitarios dirigida al público
Arranz-Castella, Teresa
Bonany Roig, Alfons
Clos-Romera, Montserrat
Estrada-Sabadell, Maria D.
Hospital-Marchal, Olga
López García, Júlia
López-Gil Vives, Maite
Mercader, Mercè
Pareja Rossell, Clara
Sabater Sánchez, Carme
Sardà-Raventós, Maria
Sisternas Suris, Carles
Subías-Millaruelo, Maria LL.
Serra-Sutton, Vicky
[Arranz Castella T] Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears, Barcelona, Spain. [Bonany Roig A] Agència Catalana del Consum, Barcelona, Spain. [Clos-Romera M, Hospital-Marchal O, Mercader-Menéndez M, Pareja-Rossell C, Sardà-Raventós M] Direcció General d’Ordenació i Regulació Sanitària, Departament de Salut, Generalitat de Catalunya, Barcelona, Spain. [Estrada-Sabadell D, Serra-Sutton V] Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQUAS), Departament de Salut, Generalitat de Catalunya, Barcelona, Spain. [López García J, Sisternas Suris C] Federació Espanyola d’Empreses de Tecnologia Sanitària (FENIN), Madrid, Spain. [López-Gil Vives M] Associació per a l’Autocura de la Salut (ANEFP), Barcelona, Spain. [Sabater Sánchez C] Coordinadora d’Usuaris de la Sanitat, Salut, Consum i Alimentació (CUS), Barcelona, Spain. [Subías Millaruelo MLL] Assessoria Jurídica, Departament de Salut, Generalitat de Catalunya, Barcelona, Spain
Departament de Salut
2021-03-25T10:01:38Z
2021-03-25T10:01:38Z
2021-02
Publicitat; Productes sanitaris; Públic
Publicidad; Productos sanitarios; Público
Advertising; Health products; Audience
D’acord amb la normativa en matèria de productes sanitaris i productes sanitaris de diagnòstic in vitro, la publicitat d’aquests productes adreçada al públic està sotmesa a una sèrie de limitacions i condicions i al control de les autoritats sanitàries de les comunitats autònomes que exerceixen, entre d’altres actuacions, l’avaluació i l’autorització prèvies dels missatges publicitaris que es volen difondre.
De acuerdo con la normativa en materia de productos sanitarios y productos sanitarios de diagnóstico in vitro, la publicidad de estos productos dirigida al público está sometida a una serie de limitaciones y condiciones y al control de las autoridades sanitarias de las comunidades autónomas que ejercen, entre otras actuaciones, la evaluación y la autorización previas de los mensajes publicitarios que se desean difundir.
Catalan
Spanish
Productes de salut; Salut en els mitjans de comunicació de massa; HEALTH SURVEILLANCE::Health Surveillance System::National Policy of Health Surveillance::Sanitary Management::Sanitary Supervision::Sanitary Inspection::Products Commerce::Products Publicity Control; VIGILANCIA SANITARIA::sistema de vigilancia sanitaria::política nacional de vigilancia sanitaria::gestión sanitaria::supervisión sanitaria::inspección sanitaria::comercialización de productos::control de la publicidad de productos
Direcció General d’Ordenació i Regulació Sanitària
2a ed.
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/