Requisits i condicions per a la publicitat de productes sanitaris adreçada al públic

Requisitos y condiciones para la publicidad de productos sanitarios dirigida al público

Author

Arranz-Castella, Teresa

Bonany Roig, Alfons

Clos-Romera, Montserrat

Estrada-Sabadell, Maria D.

Hospital-Marchal, Olga

López García, Júlia

López-Gil Vives, Maite

Mercader, Mercè

Pareja Rossell, Clara

Sabater Sánchez, Carme

Sardà-Raventós, Maria

Sisternas Suris, Carles

Subías-Millaruelo, Maria LL.

Serra-Sutton, Vicky

Other authors

[Arranz Castella T] Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears, Barcelona, Spain. [Bonany Roig A] Agència Catalana del Consum, Barcelona, Spain. [Clos-Romera M, Hospital-Marchal O, Mercader-Menéndez M, Pareja-Rossell C, Sardà-Raventós M] Direcció General d’Ordenació i Regulació Sanitària, Departament de Salut, Generalitat de Catalunya, Barcelona, Spain. [Estrada-Sabadell D, Serra-Sutton V] Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQUAS), Departament de Salut, Generalitat de Catalunya, Barcelona, Spain. [López García J, Sisternas Suris C] Federació Espanyola d’Empreses de Tecnologia Sanitària (FENIN), Madrid, Spain. [López-Gil Vives M] Associació per a l’Autocura de la Salut (ANEFP), Barcelona, Spain. [Sabater Sánchez C] Coordinadora d’Usuaris de la Sanitat, Salut, Consum i Alimentació (CUS), Barcelona, Spain. [Subías Millaruelo MLL] Assessoria Jurídica, Departament de Salut, Generalitat de Catalunya, Barcelona, Spain

Departament de Salut

Publication date

2021-03-25T10:01:38Z

2021-03-25T10:01:38Z

2021-02



Abstract

Publicitat; Productes sanitaris; Públic


Publicidad; Productos sanitarios; Público


Advertising; Health products; Audience


D’acord amb la normativa en matèria de productes sanitaris i productes sanitaris de diagnòstic in vitro, la publicitat d’aquests productes adreçada al públic està sotmesa a una sèrie de limitacions i condicions i al control de les autoritats sanitàries de les comunitats autònomes que exerceixen, entre d’altres actuacions, l’avaluació i l’autorització prèvies dels missatges publicitaris que es volen difondre.


De acuerdo con la normativa en materia de productos sanitarios y productos sanitarios de diagnóstico in vitro, la publicidad de estos productos dirigida al público está sometida a una serie de limitaciones y condiciones y al control de las autoridades sanitarias de las comunidades autónomas que ejercen, entre otras actuaciones, la evaluación y la autorización previas de los mensajes publicitarios que se desean difundir.

Document Type

Report
Published version

Language

Catalan

Spanish

Subjects and keywords

Productes de salut; Salut en els mitjans de comunicació de massa; HEALTH SURVEILLANCE::Health Surveillance System::National Policy of Health Surveillance::Sanitary Management::Sanitary Supervision::Sanitary Inspection::Products Commerce::Products Publicity Control; VIGILANCIA SANITARIA::sistema de vigilancia sanitaria::política nacional de vigilancia sanitaria::gestión sanitaria::supervisión sanitaria::inspección sanitaria::comercialización de productos::control de la publicidad de productos

Publisher

Direcció General d’Ordenació i Regulació Sanitària

Related items

2a ed.

Rights

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

This item appears in the following Collection(s)