Procés reflexiu de 3 experiències d'aprenentatge servei de la Fundació Catalana de l'Esplai per l'equip educatiu. Aplicació de la rúbrica d'avaluació

Author

Graell, Mariona

Fuentes, Mariana

Quirós, Carolina

Fuertes Camacho, M. Teresa

Ramón, Anna

Escardíbul, Susagna

Mena Flores, Cecilia

Pica, Silvia

Publication date

2018



Abstract

Aquesta comunicació presenta el procés reflexiu que han seguit l'equip d'educadors de tres esplais que han desenvolupat tres ApS durant els últims tres anys al Baix Llobregat; a Pubilla Casas-Can Vidalet amb el projecte Curtmetratge, a Tricicle amb Somriu i a Espurnes amb Patis Vius. L'estudi analítico-comprensiu permet mostrar l'aplicació i anàlisi de rúbrica d'avaluació d'ApS com a procés reflexiu, tot seguit pels equips així com la valoració que se'n genera.


This paper introduces the reflective process that has been done by the educator team of the 3 Esplais which have developed three SL projects for the last three years in Baix Llobregat; in Pubilla Casas-Can Vidalet with the project Curtmetratge, in Tricicle with Somriu and in Espurnes with Patis Vius. The comprehensive analytical study allows to show the practise and the analysis of the SL evaluation rubric as a reflexive process, all followed for the team and the evaluation that it creative.

Document Type

Article

Document version

Accepted version

Language

Catalan

CDU Subject

37 - Education

Subjects and keywords

Aprendizaje; Evaluación; Educación no formal; Aprenentatge; Avaluació; Educació no-formal; Learning; Evaluation; Non-formal education

Pages

11

Publisher

Associació Catalana d'Universitats Públiques

Collection

4; SO4

Version of

Revista CIDUI. Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

Rights

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International

This item appears in the following Collection(s)