Alfabetització emocional programa d’educació sanitària: benestar emocional a l’adolescència

Publication date

2014-06-05



Abstract

El Benestar emocional és una pràctica cada cop més reconeguda a la nostra societat. Tot i així, els grans canvis socials que es produeixen actualment com en són l’avenç tecnològic i l’excés de consum, entre d’altres, evoquen a la sanitat a plantejar-se nous camins d’actuació. En tant que, la persona sempre ha anhelat la seva autorealització com a fi. MÈTODE: disseny d’un projecte d’intervenció comunitària. RESULTATS: S’ha dissenyat un Programa d’Educació Sanitària amb el que es pretén potenciar el Benestar i la Intel•ligència Emocional com a mètodes eficaços de formació de la personalitat. CONCLUSIONS: Cal realitzar més programes amb implementació a les aules. És important que les administracions públiques creguin en els programes que es dissenyen i especialment, en aquells orientats a la promoció de la salut. L’adolescència és el moment idoni per a la implementació d’aquest. La familia és el recurs més poderós per a educar als adolescents en la pràctica de la IE.

Document Type

Project / Final year job or degree

CDU Subject

614 - Public health and hygiene. Accident prevention

Subjects and keywords

Intel•ligència emocional; Benestar emocional; Adolescència; Autoconeixement; Regulació emocional; Educació emocional i autoestima; Inteligencia emocional; Bienestar emocional; Adolescencia; Autoconocimiento; Regulación emocional; Educación emocional y autoestima; Emotional intelligence; Emotional well-being; Adolescence; Self-knowledge; Emotional regulation; Emotional education and self-esteem

Publisher

Universitat Internacional de Catalunya

Rights

info:eu-repo/semantics/openAccess

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)