To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/6801

The future of television : advertising, technology and the pursuit of audiences
Gluck, Marissa; Roca Sales, Meritxell
-television
-advertising
-technology
-media
-Television
-Advertising
-Technology
-Mass media
-Tecnologia
-Mitjans de comunicació de massa
-Televisió
-Publicitat
-Medios de comunicación masiva
-Televisión
-Publicidad
-Tecnología
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/
Report
University of Southern California
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Castells Oliván, Manuel; Tubella Casadevall, Imma; Sancho Vinuesa, Teresa; Roca Sales, Meritxell; Díaz de la Isla Gómez, Isabel; Wellman, Barry; Aracil Ferrer, Jèsica; García, Berta
Castells Oliván, Manuel; Tubella Casadevall, Imma; Sancho Vinuesa, Teresa; Roca Sales, Meritxell; Díaz de la Isla Gómez, Isabel; Wellman, Barry; Aracil Ferrer, Jèsica; García, Berta
Castells Oliván, Manuel; Tubella Casadevall, Imma; Sancho Vinuesa, Teresa; Roca Sales, Meritxell; Díaz de la Isla Gómez, Isabel; Wellman, Barry; Aracil Ferrer, Jèsica; García, Berta
Castells Oliván, Manuel; Tubella Casadevall, Imma; Sancho Vinuesa, Teresa; Roca Sales, Meritxell; Díaz de la Isla Gómez, Isabel; Wellman, Barry; Aracil Ferrer, Jèsica; García, Berta
 

Coordination

 

Supporters