Memòria justificativa del treball realitzat durant l’estada a la Universitat de Wisconsin-Madison

dc.contributor
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca
dc.contributor.author
Molina Roldán, Silvia
dc.date.accessioned
2008-12-17T13:30:01Z
dc.date.available
2008-12-17T13:30:01Z
dc.date.created
2007
dc.date.issued
2008-12-17T13:30:01Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/12894
dc.description.abstract
Projecte de recerca elaborat a partir d’una estada a la Universitat de Wisconsin-Madison, EUA, Departament de Curriculum and Instruction, des de mitjans d’agost a mitjans de novembre de 2006. S’ha treballat en relació a la preparació de la tesi “Els grups interactius: una pràctica de les comunitats d’aprenentatge per a la inclusió de l’alumnat amb discapacitat “. La universitat de Wisconsin-Madison i en concret el departament de Curriculum and instruction compta amb professorat de reconegut prestigi internacional en l’àmbit de l’educació. Entre els temes que es treballen al departament i que vaig poder conèixer, en destaco les implicacions de l’educació en l’existència de desigualtats socials, així com les implicacions del govern i de les polítiques educatives en la creació i manteniment d’aquestes desigualtats, les reformes i polítiques educatives i el paper de l’educació en el més ampli context de la societat i les seves estructures, l’anàlisi del llenguatge vinculat amb les desigualtats i l’educació, la necessitat de tenir en compte la multiculturalitat des d’una perspectiva crítica, i les possibilitats de transformació en educació facilitades per les oportunitats d’interacció.
cat
dc.description.abstract
Report for the scientific sojourn at the University of Wisconsin-Madison (USA), Department of Curriculum and Instruction, between the middle of August until the middle of November 2006. It was related to the development of the doctoral dissertation, recently defended “The interactive groups: a practice of the learning communities for the inclusion of pupils with disabilities “. The University of Wisconsin-Madison, and specifically the department of Curriculum and Instruction, has professors of international prestige in the field of education. Among the issues they work and I could know about, I highlight the implications of education in the existence of social inequalities, as well as the implications of governments and educational policies in the creation and maintenance of these inequalities, the educational reforms and policies and the role of education in the wider social context and its structures, the analysis of language related to inequalities and education, the need to take into account multiculturalism from a critical perspective, and the possibilities of transformation in education facilitated by possibilities of interaction.
cat
dc.format.extent
11 p.
ca
dc.format.extent
189424 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
cat
ca
dc.relation.ispartofseries
Els ajuts de l'AGAUR;2006BE00597
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Educació inclusiva
ca
dc.title
Memòria justificativa del treball realitzat durant l’estada a la Universitat de Wisconsin-Madison
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/report
ca
dc.subject.udc
37
ca


Documents

2006 BE 00597 (model i memòria).pdf

184.9Kb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)