Formular un model de formació professionalitzador adreçada al professorat d’aules de semiimmersió (FOPP-SI)

dc.contributor
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca
dc.contributor.author
Escobar Urmeneta, Cristina
dc.date.accessioned
2009-03-16T17:05:54Z
dc.date.available
2009-03-16T17:05:54Z
dc.date.created
2008
dc.date.issued
2009-03-16T17:05:54Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/14403
dc.description.abstract
L’aparició de la demanda d’un nou tipus de professor de primària i secundària, que ha d’afegir a les competències professionals fins ara exigibles de tot bon professor, la capacitat d’ensenyar la seva matèria a través d’una llengua estrangera en aules denominades AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua) en Semiimmersió (SI) justifica el treball desenvolupat en el marc del projecte 2006ARIE10011. Els formadors del Màster en Formació Inicial del Professorat de Secundària (FIPS) de la UAB (especialitats d’anglès, ciències socials i ciències naturals) i del Curs de Qualificació Pedagògica (CQP) de la UdL (especialitat d’anglès) han col•laborat en el disseny d’un component formatiu en tècniques d’ensenyament AICLE (CLILC), com a constituent del futur Màster Oficial que habilitarà per al exercici de la professió Professor d’Educació Secundaria Obligatòria i Batxillerat (ORDEN ECI/3858/2007, de 27 desembre; BOE 312)(...)
cat
dc.format.extent
27 p.
ca
dc.format.extent
333022 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
cat
ca
dc.relation.ispartofseries
Els ajuts de l'AGAUR;2006ARIE10011
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Llenguatge i llengües – Ensenyament
ca
dc.subject.other
Ensenyament bilingüe
ca
dc.subject.other
Professors -- Formació
ca
dc.title
Formular un model de formació professionalitzador adreçada al professorat d’aules de semiimmersió (FOPP-SI)
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/report
ca
dc.subject.udc
37
ca


Documentos

Cristina_Escobar.pdf

325.2Kb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)