Cap a una escola secundària inclusiva: sabers i experiències de joves en situació d’exclusió

dc.contributor
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca
dc.contributor
Universitat de Barcelona
dc.contributor.author
Hernández i Hernández, Fernando
dc.date.accessioned
2009-03-16T17:20:16Z
dc.date.available
2009-03-16T17:20:16Z
dc.date.created
2008
dc.date.issued
2009-03-16T17:20:16Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/14404
dc.description.abstract
Aquest projecte revisa la narrativa al voltant del fracàs escolar a partir del desenvolupament de deu històries de joves – set nois i tres noies- de Catalunya en situació d’exclusió escolar. Dins d’aquesta marc la recerca s’ha articulat a partir de tres eixos: (1) La realització d’un mapa dels estudis realitzats a Catalunya entorn al anomenat fracàs escolar, amb la finalitat de situar i contextualitzar les seves narratives dominants. (2) La recerca entorn a les històries biogràfiques d’un grup de joves per explorar alternatives a l’actual crisi internacional de l’escola secundària que es reflecteix, entre d’altres fenòmens, en els elevats índexs d’abandonament d’aquesta etapa educativa per part dels estudiants. (3) La recerca conclou amb una sèrie de consideracions que pretenen contribuir a una narrativa a favor d’una escola inclusiva per a l’educació secundària que tingui en compte les experiències i sabers d’aquests joves que, per diferents raons, no finalitzen la seva educació bàsica.
cat
dc.format.extent
103 p.
ca
dc.format.extent
640910 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
cat
ca
dc.relation.ispartofseries
Els ajuts de l'AGAUR;2006ARIE10044
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Fracàs escolar -- Educació secundària obligatòria
ca
dc.title
Cap a una escola secundària inclusiva: sabers i experiències de joves en situació d’exclusió
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/report
ca
dc.subject.udc
37
ca


Documents

Fernando Hernández.pdf

625.8Kb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)