La inclusió d'infants amb discapacitat als centres educatius ordinaris: estudi de dos casos

dc.contributor
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca
dc.contributor.author
Soldevila Pérez, Jesús
dc.date.accessioned
2009-03-20T12:24:12Z
dc.date.available
2009-03-20T12:24:12Z
dc.date.created
2008
dc.date.issued
2009-03-20T12:24:12Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/14517
dc.description.abstract
La memòria que es presenta a continuació és el resultat de la recerca realitzada durant una Beca per a la formació i contractació de personal investigador novell (FI) oferta per l’AGAUR. La recerca que es recull en aquesta memòria es traca de recerca en educació. Concretament, s’emmarca en l’àmbit de coneixement de la de la psicopedagogia i, més particularment en les aportacions que des d’aquest àmbit es poden abordar partint de les posicions de la inclusió escolar com a font del disseny, el desplegament, anàlisi i valoració de processos d’integració educativa de persones amb algun retard en el seu desenvolupament en el marc d’un centre educatiu ordinari. Més concretament en aquesta recerca s’ha dut a terme, a través d’una metodologia qualitativa, l’anàlisi dels processos d’integració escolar que estan vivint dos infants amb discapacitat en un centre educatiu d’una comarca del centre de Catalunya amb la finalitat conèixer com s’ha desenvolupat i també aconseguir la millora de la qualitat didàctica de les aules ordinàries a les quals pertanyen que contribueixi a la promoció de canvis inclusius. Fruit d’aquest procés s’han pogut conèixer alguns elements significatius i crítics en els quals es puguin fonamentar les actuacions i estratègies que permetin el disseny i el desenvolupament dels processos d’integració educativa de l’alumnat amb discapacitats en els centres ordinaris.  
cat
dc.format.extent
19 p.
ca
dc.format.extent
116596 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
cat
ca
dc.relation.ispartofseries
Els ajuts de l'AGAUR;2004FI00414
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Discapacitats -- Educació
ca
dc.subject.other
Integració escolar
ca
dc.subject.other
Educació inclusiva
ca
dc.title
La inclusió d'infants amb discapacitat als centres educatius ordinaris: estudi de dos casos
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/report
ca
dc.subject.udc
376
ca


Documents

memoria_final_FI.pdf

113.8Kb PDF

This item appears in the following Collection(s)