dc.contributor
Akhrif, Hafsa
dc.contributor
Schuler, Stefanie
dc.contributor.author
Sangrà Morer, Albert
dc.contributor.author
Vlachopoulos, Dimitrios
dc.contributor.author
Cabrera Lanzo, Nati
dc.contributor.author
Bravo Gallart, Sílvia
dc.date
2011-10-03T15:02:50Z
dc.date
2011-10-03T15:02:50Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/9281
dc.description.abstract
Peer-reviewed
dc.description.abstract
L'estudi té com a objectiu la construcció d'una definició actual i integradora del concepte d'e-learning, que sigui acceptada per la major part de la comunitat científica i que serveixi com a referent pels estudiosos i professionals d'aquesta temàtica.
dc.description.abstract
El estudio tiene como objetivo la construcción de una definición actual e integradora del concepto de e-learning, que sea aceptada por la mayor parte de la comunidad científica y que sirva como referente para los estudiosos y profesionales de esta temática.
dc.description.abstract
The main aim of the project is to create an up-to-date and comprehensive definition of the concept of e-learning. The project aimed to ensure that the definition was accepted by the scientific community and became a point of reference for experts and professionals in the field.
dc.format
application/pdf
dc.publisher
eLearn Center UOC
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
marc conceptual
dc.subject
conceptual framework
dc.subject
marco conceptual
dc.title
Cap a una definició inclusiva de l'e-learning
dc.type
info:eu-repo/semantics/article