dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Muñoz Roca, María |
dc.contributor.author |
Muñoz-Ramos Mas, Marta |
dc.date.accessioned |
2012-03-28T14:23:17Z |
dc.date.available |
2012-03-28T14:23:17Z |
dc.date.created |
2012 |
dc.date.issued |
2012-03-28 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/182655 |
dc.format.extent |
73 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Xarxes socials |
dc.subject.other |
Globalització |
dc.subject.other |
Publicitat |
dc.title |
Implicaciones socioeconómicas de las redes sociales en el mundo global |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Avui dia les xarxes socials, gràcies a les noves tecnologies, han generat un
canvi en la filosofia de la comunicació on Internet s’utilitza tan per rebre
informació com per difondre-la. Aquest canvi té una repercussió no només pel
que fa a les relacions personals, sinó que també s’han experimentat en el sector
de la publicitat modificacions de les seves estratègies i de la planificació de
pressupostos. El món puja a aquest nou tren on tot està connectat. De la mà dels
teòrics de la informació i gràcies a estudis sobre l’ús de les noves tecnologies
hem aconseguit extreure perfils d’usuaris i plasmar reflexes d’aquesta nova
“societat virtual” que té un impacte en la economia global. |