Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/15629

The Use of Role Playing in Engineering Curricula: a Case Study in Human-Automation Systems
Ponsa Asensio, Pere; Vilanova, Ramón; Amante García, Beatriz
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. GREC - Grup de Recerca en Enginyeria del Coneixement; Universitat Politècnica de Catalunya. MTA - Modelització i Tecnologia Ambiental
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Sistemes d'informació::Interacció home-màquina
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes
-Human-computer interaction
-Role playing
-Project method in teaching
-Interacció persona-ordinador
-Autoaprenentatge
Artículo - Versión publicada
Objeto de conferencia
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Amante García, Beatriz; Ponsa Asensio, Pere; Romero, Carmen; Oliver del Olmo, Sonia; Vilanova, Ramón
Amante García, Beatriz; Lacayo Vidal, Alex; Piqué Miserachs, Marc; Oliver del Olmo, Sonia; Ponsa Asensio, Pere; Vilanova, Ramón
Ponsa Asensio, Pere; Vilanova, Ramón; Amante García, Beatriz
Ponsa Asensio, Pere; Vilanova i Arbós, Ramon; Amante García, Beatriz