Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/2624
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. PROCOMAME - Processos de Conformació de Materials Metàl·lics |
dc.contributor.author | Llumà Fuentes, Jordi |
dc.contributor.author | Jorba Peiró, Jordi |
dc.date | 2009-03-02 |
dc.identifier.citation | Llumà Fuentes, Jordi; Jorba Peiró, Jordi."Uso de la enseñanza no presencial para fomentar la transversalidad del aprendizaje" (A):"V congrés internacional : el canvi en la cultura docent universitària = El cambio en la cultura docente universitaria = Change in the university teaching culture : Lleida, 2-3 i 4 de juliol de 2008 : Continguts de les conferències i comunicacions = Contenidos de las conferencias y comunicaciones = Contents of lectures and papers".:Lleida : Universitat de Lleida [etc.], 2008. |
dc.identifier.citation | 9788484582861 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/2624 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat de Lleida |
dc.relation | Congrés Internacional Docència Universitària i Innovació (5è : 2008 : Lleida) |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari |
dc.subject | Distance education |
dc.subject | Problem-based learning |
dc.subject | Ensenyament no presencial |
dc.subject | Aprenentatge transversal |
dc.subject | PBL |
dc.subject | Aprenentatge basat en projectes |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes |
dc.subject | Ensenyament a distància |
dc.title | Uso de la enseñanza no presencial para fomentar la transversalidad del aprendizaje |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |