Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/2706

Action rule induction from cause-effect pairs learned through robot-teacher interaction
Agostini, Alejandro Gabriel; Celaya Llover, Enric; Torras, Carme; Wörgötter, Florentin
Institut de Robòtica i Informàtica Industrial
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial::Representació del coneixement
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial::Aprenentatge automàtic
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial artificial
-Intelligent robots and autonomous agents
-Machine learning
-Planning / Artificial intelligence
-Robots
-Sistemes de control intel·ligents
-Aprenentatge automàtic
-Planificació / Intel·ligència artificial
-Classificació INSPEC::Automation::Robots::Intelligent robots
-Classificació INSPEC::Cybernetics::Artificial intelligence::Learning (artificial intelligence)
-Classificació INSPEC::Cybernetics::Artificial intelligence::Planning (artificial intelligence)
Objecte de conferència
University of Karlsruhe
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Agostini, Alejandro Gabriel; Celaya Llover, Enric; Torras, Carme; Wörgötter, Florentin
Agostini, Alejandro Gabriel; Wörgötter, Florentin; Celaya Llover, Enric; Torras, Carme
Agostini, Alejandro Gabriel; Celaya Llover, Enric; Torras, Carme; Wörgötter, Florentin
Agostini, Alejandro Gabriel; Wörgötter, Florentin; Torras, Carme
Agostini, Alejandro Gabriel; Torras, Carme; Wörgötter, Florentin